W jaki sposób mogę się z Wami skontaktować?
Zadzwoń do nas pod numer 501 800 850,
Napisz wiadomość do sklep@yoclub.pl
Wyślij zapytanie przez formularz kontaktowy [LINK]
Możesz też skontaktować się z nami przez Facebooka lub Instagrama
Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy?
Nie masz takiej konieczności. Możesz dokonać zamówienia jako gość. W każdym przypadku na bieżąco będziesz otrzymywać od nas informacje na jakim etapie jest Twoje zamówienie.
Jeśli zdecydujesz się założyć konto, to zyskasz możliwość wglądu we wszystkie swoje dokonane zamówienia.
Kiedy otrzymam swoją paczkę?
Przesyłki staramy się wysyłać od nas z magazynu w ciągu 24h od zarejestrowania wpłaty.
Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku. Wyjątkiem jest Poczta Polska, która odbiera od nas paczki w poniedziałki, środy i piątki.
Czas doręczenia pod Twój adres może różnić się w zależności od przewoźnika. Cennik i szacowane czasy dostaw dostępne są u nas na stronie. [LINK]
Ile dni mam na zwrot towaru?
Zgodnie z naszym regulaminem masz 30 dni na zdecydowanie czy chcesz zatrzymać produkty ze swojego zamówienia.
Wysyłając do nas paczkę pamiętaj o tym, żeby dołączyć do niej odpowiedni dokument dokument [LINK]
Czy mogę dokonać wymiany?
Tak. Jeśli produkt nie nosi śladów użytkowania.
Pamiętaj! Dołącz do paczki dokument ze swoimi danymi [LINK]
Koszty wysyłki związane z wymianą przenosimy na Ciebie.
Jakie są zasady reklamacji?
Jeśli uważasz, że produkt który do Ciebie jest niepełnowartościowy, uszkodzony, nie nadaję się do noszenia, to masz prawo złożyć reklamację.
Wypełnij odpowiedni dokument załącz go do przesyłki.[LINK]
Reklamację rozpatrzymy w 14 dni od otrzymania paczki.
W celu złożenia reklamacji należy skorzystać z formularza (link) zaznaczając odpowiednie rubryki. Następnie należy przesłać reklamowany towar wraz z dowodem zakupu na adres:
Scorpio Poland - Sklep InternetowyŁódzka 179Ksawerów, 95-054Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
Kiedy otrzymam pieniądze mogę liczyć na zwrot pieniędzy?
Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego produktu lub uznanej reklamacji.
Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
Tak. Jeśli nie zdążyliśmy wysłać Twojego zamówienia, to z chęcią Ci pomożemy i dokonamy w nim zmian. Skontaktuj się z nami w tej sprawie telefonicznie lub mailowo.
Czy macie darmową wysyłkę zamówień?
Tak, zrób zamówienie za min. 149 zł, a paczkę wyślemy do Ciebie za darmo dowolnym kurierem z naszej listy.
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Na twoją skrzynkę mailową powinna przyjść wiadomość z linkiem do śledzenia paczki.
Jeśli nie widzisz jej u siebie w skrzynce, to wpisz numer nadania paczki na jednej z poniższych stron.
Czy wyślecie moje zamówienia za granicę?
Wysyłamy paczki za granicę, lecz nie do wszystkich krajów. Sprawdź cennik wysyłek i kraje, do których możemy wysłać Twoje zamówienie [LINK]
Jakie korzyści przynosi zapisanie się do newslettera?
Zależy nam na utrzymaniu z Tobą kontaktu. Jeśli spodobały Ci się nasze produkty i ciekawiły by Cię informację o wprowadzanych nowościach oraz promocjach to zapisz się do naszego newslettera.
Nie spamujemy naszych klientów ogromną ilością wiadomości. Obiecujemy wysyłkę tylko konkretnych maili, które mogą Cię rzeczywiście zainteresować.
W każdej chwili możesz się z niego wypisać.
Czy można składać zamówienie telefonicznie?
Żeby uniknąć błędów w zamówieniu i maksymalnie przyspieszyć realizacje Twojego zamówienia sugerujemy Ci dokonanie zamówienia bezpośrednio przez sklep nasz sklep internetowy.
Jeśli masz problemy z dokonaniem zamówienia, to przeczytaj w jaki sposób kupować w naszym sklepie [LINK]
Gdzie macie swój sklep stacjonarny?
W tej chwili nie posiadamy sklepu stacjonarnego, w którym możesz dokonać zakupu. Możliwe jest jednak złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym i odbiór osobisty w godzinach pracy naszej firmy.