Jak mogę dokonać zwrotu zamówionego towaru?

Zwroty i wymiany w naszym sklepie to żaden kłopot. Proces zwrotu towaru jest niezwykle prosty i masz na to aż 30 dni.

  1. Jeśli podejmiesz decyzję, że chcesz zwrócić zakupiony przez Ciebie produkt, możesz to zrobić bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zależy nam jednak na poznaniu Twojego doświadczenia i przeczytaniu kilku słów na temat powodu zwrotu.
  2. Wypełnij formularz zwrotu, sugerujemy użycie gotowego szablonu, który możesz pobrać z naszej strony: FORMULARZ. Jeśli nie możesz go pobrać lub wydrukować, to wystarczy, że załączysz do swojej paczki odręczną informację o chęci Odstąpienia od Umowy lub formularz ogólnodostępny w Internecie.
  3. Spakuj odpowiednio zwracane produkty. Polecamy Ci użyć pudełka/foliopaka/koperty, w których otrzymałeś produkty. Jeśli już ich nie masz, wystarczy, że zwrot zapakujesz w coś, co zabezpieczy produkty przed uszkodzeniem w transporcie.
  4. Możesz nas poinformować mailowo o Twojej decyzji zwrotu.
  5. Wybierz usługę kurierską i nadaj paczkę (koszt zwrotu jest po Twojej stronie) na nasz adres:
    Sklep YOCLUB
    Łódzka 179 
    95-054 Ksawerów
  6. Po odebraniu przez nas paczki i zapoznaniu się z Twoją prośbą, w ciągu 14 dni dokonujemy zwrotu pieniędzy na wskazane przez Ciebie konto.

UWAGA! Nie wysyłaj do nas paczki za pobraniem.

Pracownicy naszej firmy nie są uprawnieni do odbierania paczek, za które kurier chce pobrać od nas pieniądze. W takiej sytuacji paczka wróci do Ciebie.

Czy mogę wymienić zamówiony produkt na inny z Waszej oferty?

Tak, możesz wymienić produkt zamówienia na inny kolor, rozmiar, inny tańszy lub droższy. W każdym przypadku potrzebujemy od Ciebie wcześniej informacji, że chcesz dokonać takiej zmiany i na jaki inny przedmiot mamy wymienić odesłany produkt.

Pamiętaj:

  • Nie przyjmujemy paczki nadanej za pobraniem.
  • W środku paczki zamieść informacje na temat szczegółów wymiany.
  • Przed wysłaniem paczki upewnij się, że produkt na który chcesz wymienić swoje zamówienie jest dostępny w naszej ofercie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami, pomożemy Ci uzyskać taką informację. 
  • Koszt związany z wymianą ponosi Klient - odsyłka paczki do nas oraz ponowne nadanie paczki przez nas (wg. aktualnego cennika wysyłek).

Chcę zareklamować zakupiony produkt.

Jesteś chroniony prawami konsumenckimi, które oczywiście respektujemy. Jeśli uważasz, że produkt, który otrzymałeś jest niepełnowartościowy, uszkodzony, nie zgadza się z opisem itd., zachęcamy do zgłoszenia tego faktu bezpośrednio do obsługi sklepu: KONTAKT lub do złożenia oficjalnej reklamacji.

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, żeby proces złożenia reklamacji przebiegł jak najsprawniej.

  1. Wypełnij formularz reklamacji, sugerujemy użycie gotowego szablonu, który możesz pobrać z naszej z tej strony: FORMULARZ. Jeśli nie możesz go pobrać lub wydrukować, to wystarczy, że załączysz do swojej paczki odręczną informację o zgłoszeniu reklamacji lub formularz ogólnodostępny w Internecie.
  2. Spakuj odpowiednio zwracane produkty. Polecamy Ci użyć pudełka/foliopaka/koperty, w których otrzymałeś produkty. Jeśli już ich nie masz, wystarczy, że zwrot zapakujesz w coś co zabezpieczy produkty przed uszkodzeniem w transporcie.
  3. Możesz nas poinformować mailowo o Twojej decyzji reklamacji - wyślij mail na skrzynkę: reklamacje@yoclub.pl.
  4. Wybierz usługę kurierską i nadaj paczkę (koszt nadania paczki jest po Twojej stronie) na nasz adres:
    Sklep YOCLUB
    Łódzka 179
    95-054 Ksawerów
  5. Po odebraniu przez nas paczki, mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i poinformowanie Cię o naszej decyzji.
  6. W przypadku pozytywnego dla Ciebie rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie zwracamy pieniądze za produkt i pokrywamy koszt wysyłki.

Bardzo ważne:

  • Nie przyjmujemy paczki nadanej za pobraniem.
  • Paczkę wyślij najtańszą możliwą rejestrowaną metodą dostawy. Jeśli paczka zagubi się po drodze i nie będziesz miał dowodu nadania, to nie będziemy mogli przeprowadzić procesu reklamacji.

Materiały do pobrania

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

Formularz reklamacji towaru