Jak mogę dokonać zwrotu zamówionego towaru?

Zwroty i wymiany w naszym sklepie to żaden kłopot. Proces zwrotu towaru w naszym sklepie jest niezwykle prosty i masz na to aż 30 dni.

  1. Jeśli podejmiesz decyzję, że zakupiony przez Ciebie produkt chcesz do nas zwrócić, to możesz to zrobić bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zależy nam jednak na poznaniu Twojego doświadczenia i przeczytanie kilku słów na temat powodu zwrotu może pomóc nam w przyszłości zapewnić Ci obsługę lub produkt, który Cię zadowoli.
  2. Wypełnij formularz zwrotu, sugerujemy użycie gotowego szablonu, który możesz pobrać z naszej z tej strony. Jeśli nie możesz go pobrać lub wydrukować, to wystarczy, że załączysz do swojej paczki informacje, które pozwolą Cię nam zidentyfikować i umożliwią zwrot pieniędzy.
  3. Spakuj odpowiednio zwracane produkty. Polecamy Ci użyć pudełka w którym przyszły produkty. Jeśli nie masz już go, to wystarczy, że zwrot zapakujesz w coś co zabezpieczy produkty przed uszkodzeniem w transporcie.
  4. Możesz nas poinformować mailowo o Twojej decyzji zwrotu.
  5. Wybierz usługę kurierską i nadaj paczkę (koszt zwrotu jest po Twojej stronie) pod nasz adres:
    Sklep YOCLUB
    Łódzka 179 
    Ksawerów, 95-054
  6. Po odebraniu przez nas paczki i zapoznaniu się z Twoją prośbą w ciągu 14 dni dokonujemy zwrotu na wskazane przez Ciebie konto.

UWAGA! Nie wysyłaj do nas paczki za pobraniem.

Pracownicy naszej firmy nie są uprawnieni do odbierania paczek, za które kurier chce pobrać od nas pieniądze. W takiej sytuacji paczka wróci do Ciebie.

Czy mogę wymienić zamówiony produkt na inny z Waszej oferty?

Tak, możesz wymienić produkt zamówienia na inny kolor, rozmiar, inny tańszy lub droższy. W każdym przypadku potrzebujemy od Ciebie wcześniej informacji, że chcesz dokonać takiej zmiany i na jaki inny przedmiot mamy wymienić odesłany produkt.

Pamiętaj!:

  • Nie przyjmujemy paczki nadanej za pobraniem.
  • W środku paczki zamieść informacje na temat szczegółów wymiany.
  • Przed wysłaniem paczki upewnij się, że produkt na których chcesz wymienić swoje zamówienie jest dostępny w naszej ofercie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami, pomożemy Ci uzyskać taką informację. 
  • Jesteś obciążony kosztami związanymi z wymianą - odsyłka paczki do nas oraz ponowne nadanie paczki przez nas (wg. aktualnego cennika wysyłek)

Chce reklamować zakupiony produkt!

Jesteś chroniony prawami konsumenckimi, które oczywiście respektujemy. Jeśli uważasz, że produkt, który otrzymałeś jest niepełnowartościowy, uszkodzony, nie zgadza się z opisem itd., to zachęcamy do zgłoszenia tego faktu bezpośrednio do obsługi sklepu [LINK DO KONTAKTU] lub do złożenia oficjalnej reklamacji.

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, żeby proces złożenia reklamacji przebiegł jak najsprawniej.

  1. Wypełnij formularz reklamacji, sugerujemy użycie gotowego szablonu, który możesz pobrać z naszej z tej strony [LINK DO FORMULARZA]. Jeśli nie możesz go pobrać lub wydrukować, to wystarczy, że załączysz do swojej paczki informacje, które pozwolą Cię nam zidentyfikować i umożliwią proces rozpatrzenia reklamacji.
  2. Spakuj odpowiednio zwracane produkty. Polecamy Ci użyć pudełka w którym przyszły produkty. Jeśli nie masz już go, to wystarczy, że zwrot zapakujesz w coś co zabezpieczy produkty przed uszkodzeniem w transporcie.
  3. Możesz nas poinformować mailowo o Twojej decyzji reklamacje - wyślij mail do reklamacje@yoclub.pl.
  4. Wybierz usługę kurierską i nadaj paczkę (koszt nadania paczki jest po Twojej stronie) pod nasz adres:
    Sklep YOCLUB
    Łódzka 179
    Ksawerów, 95-054
  5. Po odebraniu przez nas paczki, mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i poinformowanie Cię o naszej decyzji.
  6. W przypadku pozytywnego dla Ciebie rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie zwracamy pieniądze za produkt i pokrywamy koszt wysyłki.
  7. przedmiot mamy wymienić odesłany produkt.

Bardzo ważne:

  • Nie przyjmujemy paczki nadanej za pobraniem.
  • Paczkę wyślij najtańszą możliwą rejestrowaną metodą dostawy. Jeśli paczka zagubi się po drodze i nie będziesz miał dowodu nadania, to nie będziemy mogli przeprowadzić procesu reklamacji.

Materiały do pobrania

FORMULARZ ODSTĄPIENIA SPRZEDAŻY TOWARU

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY TOWARU

FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ŚWIADCZENIA USŁUG

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ŚWIADCZENIA USŁUG

FORMULARZ REKLAMACJI USŁUGI