W jaki sposób mogę się z Wami skontaktować? 

Zadzwoń do nas pod numer: 501 800 850. 

Napisz wiadomość na skrzynkę mailową: sklep@yoclub.pl

Wyślij zapytanie przez formularz kontaktowy: KONTAKT

Możesz też skontaktować się z nami przez Facebook lub Instagram.

Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy?

Nie masz takiej konieczności. Możesz dokonać zamówienia jako gość. W każdym przypadku na bieżąco będziesz otrzymywać od nas informacje na jakim etapie jest Twoje zamówienie. 

Jeśli zdecydujesz się założyć konto, to zyskasz możliwość wglądu we wszystkie swoje dokonane zamówienia.  

Kiedy otrzymam swoją paczkę?

Przesyłki staramy się wysyłać w ciągu 24h od zarejestrowania wpłaty.

Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku. 

Czas doręczenia pod Twój adres może różnić się w zależności od przewoźnika. Cennik i dostępne metody wysyłki dostępne są tu: DOSTAWA

Ile dni mam na zwrot towaru? 

Zgodnie z naszym regulaminem masz 30 dni na zdecydowanie czy chcesz zatrzymać produkty ze swojego zamówienia. 

Wysyłając do nas paczkę pamiętaj o tym, żeby dołączyć do niej odpowiedni dokument: FORMULARZ

Czy mogę dokonać wymiany?

Tak. Jeśli produkt nie nosi śladów użytkowania. 

Pamiętaj! Dołącz do paczki dokument ze swoimi danymi.

Koszty wysyłki związane z wymianą ponosi Klient. 

Jakie są zasady reklamacji?

Jeśli uważasz, że produkt, który do Ciebie wysłaliśmy jest niepełnowartościowy, uszkodzony, nie nadaje się do użytkowania, masz prawo złożyć reklamację. 

Wypełnij odpowiedni dokument i załącz go do przesyłki: FORMULARZ

Następnie prześlij reklamowany towar wraz z dowodem zakupu na adres:

Sklep YOCLUB
Łódzka 179 
95-054 Ksawerów

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

Kiedy mogę liczyć na zwrot pieniędzy?

Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego produktu lub uznanej reklamacji. 

Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?

Tak. Jeśli nie zdążyliśmy wysłać Twojego zamówienia, to z chęcią Ci pomożemy i dokonamy w nim zmian. Skontaktuj się z nami w tej sprawie jak najszybciej telefonicznie lub mailowo. 

Czy macie darmową wysyłkę zamówień?

Tak, zrób zamówienie za min. 199 zł, a paczkę wyślemy do Ciebie za darmo dowolnym kurierem z naszej listy. 

W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

Na twoją skrzynkę mailową powinna przyjść wiadomość z linkiem do śledzenia paczki. 

Jeśli nie widzisz jej u siebie w skrzynce, to wpisz numer nadania paczki na jednej z poniższych stron:

Śledzenie paczki InPost

ŚLEDZENIE PACZKI Poczta Polska

ŚLEDZENIE PACZKI GLS

Czy wyślecie moje zamówienie za granicę?

Wysyłamy paczki za granicę, lecz nie do wszystkich krajów. Sprawdź cennik wysyłek i kraje, do których możemy wysłać Twoje zamówienie kontaktując się z obsługą naszego sklepu: KONTAKT

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Żeby uniknąć błędów w zamówieniu i maksymalnie przyspieszyć jego realizację, sugerujemy Ci dokonanie zamówienia bezpośrednio przez nasz sklep internetowy. 

Jeśli masz problemy z dokonaniem zamówienia, przeczytaj w jaki sposób kupować w naszym sklepie: PORADNIK

Gdzie macie swój sklep stacjonarny?

W tej chwili nie posiadamy sklepu stacjonarnego, w którym możesz dokonać zakupu. Możliwe jest jednak złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym i odbiór osobisty w godzinach pracy naszej firmy.