1. Wybierz interesujący Cię produkt.
2. Wybierz rozmiar oraz ilość.
3. Dodaj produkt do koszyka – przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”.
4. Przejdź do składania zamówienia – przycisk „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”.
5. Zostaniesz przeniesiony na stronę podsumowującą Twoje zamówienie.
Na tym etapie możesz:
· Zmienić ilość zamówionych produktów
· Usunąć produkt z zamówienia
· Wpisać kod rabatowy (jeśli taki posiadasz)
· Dokupić kolejny produkt – przycisk „KONTYNUUJ ZAKUPY”.
Jeśli wszystko się zgadza, możesz przejść dalej – przycisk „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”.
6. Pojawi się strona, gdzie możesz dokonać wyboru czy chcesz stworzyć konto w naszym sklepie czy wybierasz zakupy bez rejestracji.
Dzięki rejestracji w naszym sklepie:
· Można sprawdzać stan realizacji złożonych przez siebie zamówień
· Zapamiętamy produkty, które zostały dodane do koszyka
· Automatycznie wprowadzimy podane przez Ciebie dane teleadresowe do zamówienia.
Opcja1: Rejestracja/Stwórz konto
· Podaj Imię, Nazwisko, adres e-mail oraz hasło.
· Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych danych oznacz wymagane pola (oznaczone czerwoną gwiazdką) o przetwarzaniu danych osobowych. Następnie przejdź dalej wybierając przycisk „ZAPISZ”.
Opcja2: ZAKUPY BEZ REJESTRACJI
· Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych danych (Imię, Nazwisko, E-mail) możesz przejść dalej, wybierając przycisk „DALEJ”.
· Uzupełnij kolejne rubryki z czerwonymi gwiazdkami. UWAGA! Jeśli chcesz otrzymać fakturę za zakupy, wypełnij pole NIP UE.
· Następnie wciśnij „DALEJ” w celu przejścia na kolejną stronę zamówienia.
7. Wybierz, w jaki sposób mamy wysłać Twoje zamówienie.
Wybierz sposób dostarczenia przesyłki. Na tej stronie wybierzesz również czy wolisz paragon czy fakturę. Następnie wciśnij „DALEJ” w celu przejścia do płatności.
8. Zaakceptuj Regulamin i Politykę Prywatności sklepu.
9. Wybierz metodę płatności za zamówienie.
Następnie wciśnij przycisk „ZAPŁAĆ” który przekieruje Cię na stronę płatnika. Po poprawnie wykonanej płatności, zostaniesz ponownie przeniesiony na stronę YOCLUB, a Twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji.
W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu:
telefonicznego: 501 800 850
lub mailowego: sklep@yoclub.pl