Jak złożyć zamówienie w sklepie YOCLUB?
1. Wybierz interesujący Cię produkt.
2. Wybierz rozmiar oraz ilość.
3. Dodaj produkt do koszyka – przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”.
4. Przejdź do składania zamówienia – przycisk „PRZEJDŹ DO PODSUMOWANIA”.
5. Zostaniesz przeniesiona na stronę podsumowującą Twoje zamówienie.
Na tym etapie możesz:
- Zmienić ilość zamówionych produktów
- Usunąć produkt z zamówienia
- Wpisać kod rabatowy (jeśli taki posiadasz)
- Dokupić kolejny produkt – przycisk „KONTYNUUJ ZAKUPY”.
Jeśli wszystko się zgadza, możesz przejść dalej – przycisk „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”.
6. Pojawi się strona, gdzie możesz dokonać wyboru czy chcesz stworzyć konto w naszym sklepie czy wybierasz szybkie zakupy bez rejestracji.
Dzięki rejestracji w naszym sklepie:
- Będziesz mogła sprawdzać stan realizacji złożonych przez siebie zamówień
- Zapamiętamy produkty, które dodałaś do koszyka
- Automatycznie wprowadzimy podane przez Ciebie dane teleadresowe do zamówienia.
Opcja1: STWÓRZ KONTO/ZALOGUJ SIĘ
Po podaniu adresu e-mail wybierz przycisk – „STWÓRZ KONTO”.
Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych danych możesz przejść dalej, wybierając przycisk „ZAREJESTRUJ SIĘ”.
Opcja2: SZYBKIE ZAKUPY
Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych danych możesz przejść dalej, wybierając przycisk „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”.
7. Sprawdź poprawność adresów. Na tym etapie możesz również napisać nam komentarz/wiadomość odnośnie swojego zamówienia. Zrobisz to w dedykowanym polu na dole strony.
Jeśli wszystko się zgadza, naciśnij przycisk – „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”.
8. Wybierz, w jaki sposób mamy wysłać Twoje zamówienie.
Na tej stronie wybierzesz również czy wolisz paragon czy fakturę.
Zaakceptuj regulamin i politykę prywatności sklepu i wybierz przycisk – „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”.
9. Wybierz wygodną dla Ciebie metodę płatności.
Następnie zostaniesz przeniesiona na stronę pośrednika płatności, gdzie należy opłacić zamówienie. Po poprawnie wykonanej płatności, zostaniesz ponownie przeniesiona na stronę YOCLUB, a Twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji.
W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu:
telefonicznego: 501 800 850
lub mailowego: sklep@yoclub.pl